ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.
Özet
Amerika Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran ile teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında gelecek hafta tekrar bir araya gelecek heyetlerin oluşturulacağını belirtti. ABD ve İran arasında diplomatik gelişmeler devam ederken, iki ülke arasında teknik düzeyde görüşmeler devam ediyor.
Tam makale için orijinal kaynağı ziyaret edin
