''Maçları kötü oynayarak kaybettik''
Özet
Takım, son maçlarda oynadıkları kötü oyunla beraber kaybederek kötü bir performansa sahip olduğunu açıkladı. Koç ve oyuncular, kötü oyunun nedenlerini analiz ederek gelecekte daha iyi bir performans sergilemeyi hedefliyorlar.
Tam makale için orijinal kaynağı ziyaret edin










