İsviçre'deki görüşmeler sürerken ABD ile İran'dan karşılıklı tehditler
Özet
İran ve ABD arasında İsviçre'de devam eden diplomatik müzakerelerin ardından, her iki taraf da birbirlerine karşı tehditler savundu. Müzakerelerin süregelen hali, iki ülke arasındaki gerilimi artırmış ve bölgede bir olası çatışmanın önünü açmıştır.
Tam makale için orijinal kaynağı ziyaret edin





