Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, ABD-İran mutabakatının ardından, "Lübnan'ın güneyinde artık İsrail ordusunun ateş açmasının yasak olduğunu" belirterek, bu durumu eleştirdi.
Özet
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, ABD-İran mutabakatının ardından Lübnan'ın güneyinde İsrail ordusunun ateş açmasının yasak olduğu iddiasını ortaya attı. Bennett, bu durumun İsrail'in güvenliği için risk oluşturduğunu ve bu yasakın kaldırılmasını talep etti.
Tam makale için orijinal kaynağı ziyaret edin
