ABD’nin yaptırımları neden sonuç vermiyor
Özet
ABD'nin yaptırımlarının neden İran'ın nükleer programını durdurmaya yetmediği soruluyor. ABD'nin İran'a uyguladığı yaptırımlar, İran'ın nükleer programı konusunda bir sonuç elde edemiyor ve diplomatik müzakerelerin yeniden başlatılması gerektiği belirtiliyor.
Tam makale için orijinal kaynağı ziyaret edin








